Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eazie Alphen a/d Rijn. Meer weten? Ontdek meer
Mitchell
25 jun 2026 om 21:44
De bestelling was helaas niet compleet, terwijl hier wel extra voor betaald was. Na contact met de manager werd er niet direct naar een oplossing gezocht, maar ontstond er een discussie over het feit dat ik het zelf kon ophalen ipv na leveren.
Bert
23 jun 2026 om 20:06
ja perfect
Fm
16 jun 2026 om 21:15
Het eten was prima, bezorging ook, alleen jammer dat de edamame boontjes er niet bij zaten.
Ahmed
12 jun 2026 om 16:01
What the helly is er met jullie kop gebeurt breng de oude kip terug
Sylvia
11 jun 2026 om 19:52
voor het eerst besteld,maar het was warm en lekker!
Sasha
8 jun 2026 om 19:18
Half uur te laat, geen chilli saus bij de loempia
gitti
7 jun 2026 om 11:01
Na 2 uur kreeg ik mijn bestelling. Het eten was koud en smakeloos. Bovendien was het helemaal niet wat ik had besteld
I
1 jun 2026 om 23:03
Echt niet lekker
Stephan
26 mei 2026 om 15:15
Bij thuiskomt geconstateerd dat het bestek waarvoor betaald was niet was meegegeven. Verder was alles in orde.